«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Ковыленка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Ковыленка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақ тақырыбы: Дауыссыз дыбыстардың түрлері

12.03.2017



Сыныбы: 5- сынып 


Сабақтақырыбы: Дауыссыздыбыстардыңтүрлері 


Мақсаты:

Өтілгенматериалдарменсабақтыбайланыстыруарқылыдауыссыздыбыстардыңжасалужолдарытуралытолықмағлұмат

беру арқылыойлауқабілеттері, шығармашылығыдамып, сауаттылыққа, талдаужұмыстарынжүргізугетәрбиелеу. 


Оқытунәтижелері: 

Дауыссыздыбыстардыңтүрлерінтолықмеңгеріп,

олардысөйлеубарысындадұрысқолданудағдысынжетілдіреді. 


Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру 

Сабақтыңтүрі: Жаңасабақ 


Көрнекіқұралдары: 

Сурет, плакат, стикерлер, семантикалық карта,

әліпби 

Қамтылғанмодульдер СТО, АКТ, оқыту мен

оқудағыжаңатәсілдер, ЖЕСО, таланты жәнедарындыбалалардыоқыту,

оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық, оқытудыбағалаужәнеоқудыбағалау, 

СілтемеҚазақтіліоқулығы. 5-сынып 

Ж. Дәулетбекова,Қосымова Г. – Алматы,

2010 

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: 

КезеңдеріУақытыМұғалімніңіс-әрекетіОқушыныңіс-

әрекеті 

Ұйымдастырукезеңі 2 

минутСәлемдесу, сыныптытүгендеу,

назарынсабаққааудару, топқабөлу. Оқуқұралдарындайындау. 


Үйжұмысы 6 Серпілгенсауал 

Фонетика ненізерттейді? 

Дыбыс пен әріптіңайырмашылығықандай? 

Дауыстыдыбыстардепқандайдыбыстардыайтамыз? 

Дауыссыздыбыстардегеніміз не? 

Қаншадауыссыздыбыс бар? Сұрақ-жауап 

Мотивациялықбағдарлаукезеңі 

Жаңасабақ 6 

Жаңасабақтыңмақсатынанықтау. 

Дауыссыздыбыстардыңтүрлері: қатаң, ұяң, үнді. 

Қатаңдыбыстың тез шұғылайтылатынын,

барлығыныңбірғанаритмменайтылатынтүсіндіріп,

естеұзақсақталуыүшінмынадайретпентүсіндіремін: 

к, қ, х, һ, 

с, ш, щ, ч, ц, 

п, ф, т. 

Ұяңдыбыстардыңәліпбибойынша (б, в, г, ғ, д, ж,

з) орналасқанын; ал қалғаны (р, л, м, н, ң, й, у)

үндідауыссызғажататынынтүсіндіремін. 

Қ, Ғ дауыссыздыбыстарының тек

қанажуандауыстыдыбыстармен, ал К, Г дыбыстарының тек

қанажіңішкедауыстыдыбыстарментіркесетіндігіннақтымысалдар, диаграмма

арқылытүсіндіремін. 

Дауыссыздыбыстүрлеріменжұмыс, диаграмма, кесте. 

Сабақтыңмақсатынабайланыстыоқушыларөзойларынбілдіреді.

Мұғалімолардыңбүгінгісабаққадегенкөзқарасынескереотырып,

кеңесеортақмақсатшығарады. 

Оқулықпенжұмыс 5 Кітап-досың, ақылшың. 

264-жаттығу Дауыссыздыбыстардыңастынсызу 

Тапсырма 4 265-жаттығу. 

Жұмбақшешіп,

олдауыссыздыбыстыңқайтүрінежататынынайтады.(ауызша)

Дауыссыздыбыстардытүрлерінеқарайажырату. 

Шығармашылықжұмыс 6 ҚысмезгілінсуреттеуСурет пен

жұмыс 

Бекіту 6 «Әліпбидісөйлетемін» 42

санныңбірінтаңдап, оны дыбыстүрлерінеажырату. 

Қорытынды 6 

минут Семантикалық карта 

Семантикалықкартаныбелгілеу 

Үйжұмысы 2 

минут 266, 267-жаттығу 

ЕрежежаттауКүнделіктерінежазыпалады. 

Бағалау 2 мин ФормативтібағалауСаусақпенбағалау

Просмотров: 308


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст