«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Ковыленка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Ковыленка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ПАПКАСЫ

07.01.2018

«Ковыленка

негізгі мектебі» ММ 

«Адамды бір нәрсеге

үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған

өзіне керекті жаңалықты ашуға көмек

беру қажет»    

                                                                                  

Г. Галилей

           

Ел Президенті өз жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп-жетіліп, кемелденді,

біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар өз ұрпағының

өрісі биік, денсаулығы мықты өкілдері болады», - деп  атап көрсетілгендей,

өз ұрпағының жауапты да, жігерлі болып, өрісі биік жеткіншекті тәрбиелеуде

мұғалімнің жаңаша ойлау түрін педагогикалық ғылыми тұрғыда ұйымдастырғанда ғана

қол жетеді. Бұл міндетке дарынды балаларды таңдау және олардың бойындағы ерекше

қасиетті бағалап, өмірден өз орындарын табуға көмектесу де қосылады.

           

Мектепте оқу-тәрбие жұмысындағы әдіс-тәсілдің қай-қайсысы болсын, негізінде

оқушылардың сана-сезімін, ақыл-ойын дамытуды мақсат ететін болғандықтан,

олардың да дара ерекшеліктерін біліп, санасып отыру қажет. Бұл ұстаз-парызы.

 

 

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

 

 

Міндеттері:

·         Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге

психологиялық тұрғыдан дайындау

·         Балалардың кәсіби және  жеке даралық қабілетін анықтай алуына психологиялық

–педагогикалық көмек көрсету

 

 

Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді

қарым-қатынас орнату

 

 

Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең

меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және

ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау

жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға

 

 

Дарындылық анықтамасы:

·         Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік

сапалығын айтады

·         Іс-әрекеттің  жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам

мүмкіндігі.

·         Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық

мүмкіндіктер және қабілеті

·         Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы

·         Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін

іс-шаралар

 

 

Дарынды баланың сипаттамасы:

·         Интелектуалды сферасы

·          Білімділік өрісі

·         Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса

тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді

 

 

Дарындылық үш параметрмен анықталады:

·         Танымдық жеке дамуы.

·         Психологиялық жеке дамуы.

·         Физикалық дамуы.

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды балалармен жүргізілетін жалпы  жұмыс жоспары:

Өткізілетін

іс-шаралар

Өткізетін

уақыты

Жауапты

мұғалім

1

Дарынды

баланы іздеп табу және іріктеу

кыркүйек

Пән мұғалімі

2

Тереңдетілген

бағдарлама бойынша (жеке, топтық, жұптап) оқыту

Жыл бойы

Пән мұғалімі

3

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар

өткізу

Жыл бойы

Пән мұғалімі

4

Ізденіс

жұмыстарын (реферат, баяндама, сөзжұмбақтар, ребус, шығарма жазу, өлең

шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жыл бойы

Пән мұғалімі

5

Мектепішілік және аудандық пәндік

олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, ғылыми-практикалық конференцияларға

қатыстыру

Кезеңінде

Пән мұғалімі

6

Кенгуру, Ақбота интеллектуалдық

марафонға қатыстыру

Кезеңінде

Пән мұғалімі

7

Жаңа педагогикалық технологиялар

элементтерін пайдалана оқыту

Жыл бойы

Пән мұғалімі

8

Пән мұғалімдері дарынды оқушылардың

шығармашылығын жинақтайтын портфолио жасау

Жыл бойы

Пән мұғалімі

9

Өлең жаза алатын оқушылардың

шығармашылық белсенділігін дамыту, өлеңдерін басылымдарға беру

Үнемі

Пән мұғалімі

10

«Дарынды балалармен жұмыс таныстырылымы»

айлығы. Пән әдістемелік бірлестіктерінің дарынды балалармен жұмысы

Сәуір

Пән мұғалімі

 

Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты:

- баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін

дамыту;

- пәнге терең қызығушылығын арттыру;

- оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;

- оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық

белсенділігін арттыра оқыту;

- жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту;

- білімнің бағасын арттыру;

 

Дарынды балаларды анықтау мен олармен жұмыс ұйымдастыру

І. Дайындық жұмыстары (кімдер жұмыс істейді)

1. Мектеп әкімшілігі не бірлестік мүшелері дарынды балалармен жұмыс жасауға

қабілетті, шебер мұғалімдерді анықтау

2. Мұғалімдерді қажетті құжаттармен қамтамасыз ету, дайындықтан өткізу,

пікір алмасу шараларын белгілеу

3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізетін мұғалімдер тобына жетекшіні

бекіту не тағайындау

4. Оқушылар дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау,

емтихан, олимпиада, т.с.с)

5. Дарынды оқушылармен жұмыс бұрышын жабдықтау (кабинетін)

 

ІІ. Оқушылар арасынан қабілетті оқушыны анықтау (кіммен жұмыс

істейді?)

1.     Бастауыш сынып мұғалімдерімен кеңесе отырып

қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу

2.     Пән мұғалімдерімен (сынып жетекшілерімен)

қабілетті не айрықша өнері, бейімі бар оқушыларды іріктеу

3.     Жыл сайын мектепішілік жарыстарда,

олимпиадаларда, т.с.с байқауларда жеңімпаз оқушыларды топтастыру (бағытына

қарай)

4.     Білім деңгейінің стандарттық өлшемнен

ерекшелігін (игеру қабілетін) анықтау

  

“Дарынды балалар” бағдарламасының жұмыс бағыттары:

І.  Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест

тапсырмаларын  және  түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау.

ІІ.   Диагностика жүргізу

ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай

туғызу

IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.

V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару

іс-шараларын өткізу

VІ. “Дарынды балалар” мәселесі  бойынша мұғалімдермен

ғылыми-әдістемелік іс-шаралар ұйымдастыру



 

Дарындыоқушыларғаарналғанжұмысжоспары

Түсінік хат

«Тегін де адам баласы

адам баласынан ақыл, білім, ар,

 мінез деген қасиеттерімен озады» деген 

Абай .

Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін

жойған емес. Озықойлыбілімдарадамдарзаманныңдамуынаөзүлесінқосады. Ойлау,

іздену-табиғаттыңадамзатқабергентамашасыйы. Бұлқабілетбарлықадамбойынантабылары

да сөзсіз. Қабілетіс-әрекеттіңбелгілібіртүрінойдағыдайнәтижеліетіпорындаудакөрінетінадамныңжекеқасиеті.

Дегенментабиғат оны бәрінебірдейетіпбөлмей,біреугекөптеу, біреугеаздау, ал

үшіншілерінемүлдемжарытпайтарататыны да анық. Қазіргедейінғылым мен

тәжірибедедарындылықтуралыекітүрлікөзқарас бар. Біреулерікез-келген бала дарынды,

тек уақытынданақтықабілетінанықтап, дамытукерекдесе, ал

қарсыкөзқарастағылардарындылықөтесирекқұбылыс, жалпыадамдардыңөте аз

тобынағанатәндейді

Дарынды, жасталаптыжастар –

бүгінгіегемендіеліміздіңжарқынболашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізгекерегі

– шындарындар. Нарыққол-аяғымыздықалайқыспасынмемлекетөзініңталанттыұлдары мен

қыздарын,  тарланбозжүйріктерінқолдауға, қорғауғаміндетті»,-

депеліміздіңболашағыжастарғаүлкенмәнберген.

Сонымен,

дарындыдегеніміз - адамзатбаласыныңбасқаларғақарағандаерекшеойлау,

талдау, ескесақтауқабілеті бар шығармашылық пен

табыстыжұмысістейтінеңбекқорадамдарда /оқушыларда/ кездесетінқасиеттіайтамыз.

Дарындылықтыанықтаудыңмынадайпараметрлері бар.

Оқушыныңтанымдық

/білім/ іс-эрекетініңбасқаоқушыларданозықдамуы

Психологиялықжоғарыдамуы

Денісау

,жан-жақтытолықдамуы

Ойлауқабілетініңозықболуы

Айналадағықұбылыстарды 

не басқапроцесстердіетеңежақынтүсінуі

Туабіттішығармашылыққабілеттің

Дарындылықтыңтүрлері

Интеллектуалды

Академиялы

Шығармашылық

Көсемдік /лидер/

Көркеморындаушылық

Дарындылықтыанықтаукритерийлері

Теориялықматериалдытолықигеруі

Мартериалдыигерудетабандылықкөрсетуі/бастапкетпеуі/

Алынғанбілімдіәрсабақсайындамыту

Өзойларынбаяндағандағылымитерминологияныпайдалану

Пәндіигеруденегізгіпроблеманыбөліпалуыжәнеөзалдынашешеалуы

Өзіне-өзіталапқоябілуі

Тапсылылғанжұмыстысапалыорындауы

Дарындыбалаларменжүргізілетінжұмыстүрлері

Оқушыныңтараубойыншаөзбетімен тест құрабілдіруі

Тақырыпбойынша модель құруғаүйрету

Алынғанбілімдердіәрсабақсайындамыту.

Өзойларынбаяндағандағылымитерминологияныпайдалану

Пәндіигеруденегізгіпроблеманыбөліпалуыжәнеөзалдынашешеалуы

Өзіне – өзіталапқоябілуі

Тапсырылғанжұмыстысапалыорындалуы.

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ

МІНДЕТТЕРІ:

1. Дарындыоқушыныңақыл-ойының,

эмоционалдықжәнеәлеуметтікдамуы мен

ерекшеліктерініңөзіндікашылудеңгейі мен өлшемінескеру;

2. Жан-жақтыақпараттандыру;

3. Коммуникативтібейімдеу;

4. Білімніңбағасынарттыру,

5. Математика бойыншабілім-білікдағдыларынтереңдету,

өзойынеркіндеткізугеүйрету, өзіндікбілімалуғажетелеу,

6. Дарындыоқушыныжан-жақтыдамыту,

ізденістікжолғаынталандыру

7. Дарындыоқушыныңшығармашылықбағытыныңашылуына,

дамуына, қоршағанортағаөзін-өзіжарнамалауынакөмеккөрсету;

 

 

 

 

 

 

 

 

БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША

ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ,

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ

ТІЗІМІ

АТЫ-ЖӨНІ

СЫНЫП

ҚАБІЛЕТТІЛІГІ,

ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

 

 

1

 

 

Мусин

Бахытжан

 

 

7 «А»

Оқуға ынтасы жоғары, шапшаң және ынталы. Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылықтанытуы;

тез ойлау, тез қағыпалу; бос тұра алмай бірнарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады;

 

 

2

 

 

Әсен

Азамат

 

 

7 «А»

Оқуға

ынтасы жоғары  және ынталы. Оқу озаты.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылықтанытуы; тез

ойлау, тез қағыпалу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бірнарсе істегісікеліп тұрады;үнемі

ең жақсысына ұмтылады

3

Сериков

Бекнур

8 «А»

Оқуға ынтасы жоғары. Биология пәні бойынша үлгерімі өте жақсы.

Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез

ойлап, тез қағып алады. Тез жалыққыш,

бос тұра алмай бір нәрселерді ұнатады, есте сақтау қабілеті өте жоғары.

4

Сагиндиков

Алимхан

8 «А»

Оқуға ынтасы жоғары және көп көлемде білім меңгереді де, оны

ұмытпайды Екпінді.

Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылықтанытуы;

тез ойлау, тез қағыпалу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді, күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете біледі.

Пән мұғалімі: Жакупова Н Р

 

 

 

 

 

 

 

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА

АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

ЖҰМЫСТЫҢ  ТҮРІ

МЕРЗІМІ

ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ

1

Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру

 02.09

          

Жоспар

2

Сынып жетекшілер және педагогтермен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.

05.09

Тізімінқұру

3

Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен

психологиялық ерекшеліктерін анықтау

 07.09

Оқушылардың ерекшеліктері

4

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымшаса бақтар өткізу

Жеке жоспар бойынша

Жоспар

5

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар,

суреттер,  шығармашы-лықжұмыстар)

Жоспарға байланысты

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

6

Өз бетінше ізденінуды ұйымдастыру, дамыту.

Жоспарға байланысты

Сабақ жоспарлары

7

АКТ технологиялар элменттерін пайдалану

Қажеттілігінеқарай

Презентациялары

8

Деңгейлік тапсырмалар дайындау

Қажеттілігінеқарай

Деңгейлік тапсырмалар

9

Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

Қажеттілігінеқарай

Тест тапсырмалары

10

Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

Жылбойы

Тапсырмалар

 

11

Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

 

Сабақсайын

 

Өздік бағалау

 

 

 

 

 

 

 

СЫНЫПТЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНА

АРНАЛҒАН

ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.

ТАҚЫРЫБЫ

ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

МЕРЗІМІ

I –тоқсан

1

Жалпы

ботаника туралы ақпарат беру

Дәріс

2

Өсімдіктердің

көптүрлілігі

Дәріс

3

Өсімдік

жасушасының құрылы

Презентация

4

Биология

ғалымдары

Қосымша

оқулықпен жұмыс

5

Өсімдіктің

вегетативті мүшелері

Дәріс

6

Тест

тапсырмалары

Жалпы

тест

II-тоқсан

1

Гүлдің

құрылысы

Дәріс

 

2

Гүлшоғырлар

Кестемен

жұмыс

 

3

Өсімдіктің

жынысты көбеюі

Дәріс

 

4

Тұқым

Презентация

 

5

Жемістер

Тест

 

6

Төмеңгі

сатыдағы өсімдіктер

Кесте

 

7

Жоғары

сатыдағы өсімдіктер

Тест

 

ІІІ тоқсан

1

Мүктер

Дәріс

 

2

Плаунтәріздестер

Дәріс

 

3

Қырықбуындар

Қосымша

ақпарат

 

4

Тұқымді

өсімдіктер

Дәріс

 

5

Ашықтұқымды

өсімдіктер және жабық тұқымды

Дәріс

тест

 

ІV тоқсан

1

Өсімдік

бірлестіктері

Сызба

нұсқамен жұмыс

 

2

Қосжарнақтыларжәне

дара жарнақтылар

Деңгейлік

тапсырмалар

 

3

Вирустар

Теориялық

тапсырмалар

 

4

Бактериалар

Тест

 

5

Саңырауқұлақтар

Жазбаша

жаттығу

 

6

Қыналар

Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЫНЫПТЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНА

АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС

ЖОСПАРЫ.

ТАҚЫРЫБЫ

ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

МЕРЗІМІ

I –тоқсан

1

Зоология

ғылымы туралы ақпарат беру

Дәріс

2

Зоологияның

дамуы

Дәріс

3

Зоолог

ғалымдар

Презентация

4

Жануарлар

патшалығы. Қарапайымдылар

Қосымша

оқулықпен жұмыс

5

Көп

жасушалы жәндіктер

Дәріс

6

Гельминтология

ғылымы

Жалпы

тест

II-тоқсан

1

Ұлулар

Дәріс

 

2

Тікентерілер

Кестемен

жұмыс

 

3

Буынаяқтылар

Дәріс

 

4

Шаянтәріздәлер

Презентация

 

5

Өрмекшітәрізділер

Тест

 

6

Бунақденелілер

Кесте

 

7

Омыртқалылар

Тест

 

ІІІ тоқсан

1

Желілер

Дәріс

 

2

Балықтар

Дәріс

 

3

Шеміршекті

балықтар

Қосымша

ақпарат

 

4

Сүйекті

балықтар

Дәріс

 

5

Сәуле

қанаттылар

Дәріс

тест

 

ІV тоқсан

1

Қолқанаттылар

Сызба

нұсқамен жұмыс

 

2

Қосмекенділер

Деңгейлік

тапсырмалар

 

3

Бауырымен

жорғалаушылар

Теориялық

тапсырмалар

 

4

Құстар

Тест

 

5

Сүтқоректілер

Жазбаша

жаттығу

 

6

Жалпы

тест

Тест

 

 

 


 


 

Просмотров: 2509

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст